Blogger Layouts

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Lama takupdates ^^ !!
06/05/12

Friday 27 January 2012

korang caye x cinta itu buta ?? bg aku .. cinta tuhh satu keajaiban yg mane .. bile kita da dpt suatu cinta yang eklas tuhh kita akan merasakan yg diri kit seolah-2 berada di syurga rekaan kita dan pasangan kita sendiri .. tp , tak pewrlulah sampai kena korban sume nye selagi kita belom ade ikatan yg sah dgan pasangan kita tuh kan .. tp , seriously .. aku mmg seworang permpuan yg mengagung kan cinta ,, cinta kepada pencipta , cinta kepada rasul .. cinta kepada kedua ibu bapa kita .. cinta kepada sahabat kita .. cinta kepada keluarga n x lupa  guru dan semua nya la !
dan aku juga punya satu impian .. yg mane aku harap akan dapat aku gapai bila da berkeluarga nnti ..


Da bace ehh ? Makaseh :)!

0 comments:

Followers