Blogger Layouts

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Lama takupdates ^^ !!
06/05/12

Thursday 3 November 2011

akhirnya....7/2/2010-7/2/2011



Akhirnya... aku dan dia berkekalan hgga sekarang... kisah aku dan dia pada masa dulu.. ku jadikan kenangan... walaupun sampai sekarang hubungan ku dengan E masih tak berbaik hingga sekarang.. aku tetap bersyukur kerana telah dipertemukan dgn dia... dia begitu tulus mencintaiku... dia juga amat sabar dlm melayan karenah ku yg bermacam ini... buat kekasih hatiku... ZULKIFLI BIN ZAINUDDIN..terima kasih atas segalanya... aku amat menyayangi dirimu sepenuh jiwa dan ragaku... kisah kita ku jadikan kenangan dan pengajaran untuk kita pada masa hadapan... Buat E, aku ucapkan terima kasih buat segalanya.. walaupun kini kita da tak berhubungan lagi.. aku tetapmengingati segala pahit manis yg pernah kita hadapi pada suatu masa dahulu...


Da bace ehh ? Makaseh :)!

0 comments:

Followers