Blogger Layouts

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Lama takupdates ^^ !!
06/05/12

Thursday 3 November 2011

kisah di sebalik aku dan puteraku...2

 Setelah aku melarikan diri..E dtg memujuk ku untuk membawa nya berjumpa dgn si Dia bg menyelesaikan segala masalah yg berlaku... aku bersetuju setelah mendengar cadangan dari kawan baik ku yg mmg mengikuti kisah kami ini dari mula... aku pun telifon si dia dan mengatur pertemuan antara aku dia dan E tanpa pengethuan dia di sebuah taman berdekatan rumahku..  si dia pun dtg, dia nampak begitu terkejut apabila nampak E turut berada di situ...
    Masing2 terdiam apabila berhadapan. lalu aku pun membuka kata, aku lantas bertanya kn sama ada si Dia syg aku @ E... Dia hanya diam seribu bahasa... sedang aku sibuk meminta jawapan dari dia, tiba2 E hilang tanpa dikesan... aku try kol E tp E xangkat n aku pun memutuskan untuk berpecah dgn dia untuk mencari E...
    sedang aku sibuk mencari E aku mendapt SMS yg mengatakan E sudah ditemui dia... rupanya dia balik dulu kerana x sanggup nk tgk aku bersama diri dia ketika itu... aku bersyukur... Keesokan hari nya mak kpd E kol dia... mk E mara2 dia kerana mk E kata mlm tu rupanya E tidk pulang ke rumah sebaliknya pergi ke dewan menangis,meraung,menjerit dan termenung sepuas hatinya... E hanya menipu kami agr kami x pergi mencari dirinya...
   Pagi itu juga E balik ke rumah nya dan mengemas pakaiannya lalu pergi ke Damansara bg mengelakkn kami menemui nya... E pergi kira2 semggu lebih...setelah keadaan lebih tenang dan terkawal.. E pulang dan mengatakn dirinya sggup berkorban demi aku kerana dia syg kn ku.. dia juga sggup mengalah demi kebahagiaan aku dan dirinya.. aku amat bersyukur.. dan sekali lagi.. 7/2/2010 aku dan dirinya kembali menjalani hubungn yg tertanguh dlm pengetahuan E pada kali ini..
   tetapi rupanya.. hati manusia tiada siapa yg tahu.. E menyimpam dendam kpd kami.. E tidak membls dendam nya secara terang2 tapi dlm diam dia membalas.. sejak iti hubungn kami mulai renggang.. E menjaja cerita bahawa aku ini merupakan seorang perampas! smpai hati sungguh E mereka cerita begtu..


Da bace ehh ? Makaseh :)!

0 comments:

Followers