Blogger Layouts

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Lama takupdates ^^ !!
06/05/12

Thursday 3 November 2011

kisah di sebalik aku dan puteraku...

   Dlu... aku dan dia tidak pernah pon mengenali antara satu sama laen... semenjak aku memasuki persatuan kompang cahaya jaya murni @ CJM .. aku mulai mengenali dirinya... dari situ aku mengenali dirinya tidak lebih semata2 kerana dia "couple" dgn kwn baek ku yg lebih baik aku gelarkn sbgai E.... 

  Pada mulanya aku mang langsung xberkenan dgn perangai dia... aku mmg benci gila kt dia kerana sikapnya yg amat mmbuat aku meluat! nk dijadikn cerita... satu hari 2 xsilap aku dlm penghujung bulan 12 tahun 2009 , E dan dirinya bergadoh besar... Aku sebagai kwn baik merangkap kkk angkt  si E pun digunakan sebagai orang tengah bg mereka menyampaikan pesanan dan rasa x puas hati masing2....
    Dalam masa aku jadi orang tengah mereka, aku pun memberikanlah nasihat pada mereka , akhirnya secara automatik aku dan dirinya menjadi semkin rapat.... dan pada suatu hari dlm bln 1 2010 , mereka masih lg bergadoh.. malah menjadi semakin teruk... si dia pon akhirnya membuat keputusan untuk memutuskan hubungan mereka.... 
    Dalam masa x sampai 3 hari si Dia melamar aku untuk di jadikan kekasih hatinya dgn alasan supaya dgn kehadiran aku dia dpt melupakn terus ingatan nya kpda E... satu kebodohan yang aku perbuat ketika itu ialah  ya!aku terima lamaran dia malah.. aku meminta dya untuk menyembunyi kan semua itu kepada semua orang terutama E dan kawan2 nya... dan kami juga berlakon seolah2 tiada apa yang berlaku antara kami...
   Akhirnya , sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tnh jua... begitu la jgklah diriku dan dirinya... bla E dpt tw, apalagi ! dia tuduh aku mengkhianati dirinya... dia kata dia lgsung xsangka aku sanggup bt bgitu pada nya... Bila aku beritw kpd Dia,.. dia cuma ckp si E tu GILA... SEBAB  time dorang kapel E x pernah pon setia padanya.. malh , time 2 juga E blh bermsj2 dgn lelaki lain di dpn dia seolah2 dia tidak wujud dlm hatinya.. sebenarnya juga itu adalah kali ketiga mereka kapel balik, setelah putus sebyk 2 kali... 
    Pada 26/1 aku pula yg meminta putus pada nya kerana da xtahan dgn tomahan dan cacian dari keluarga E, dan keluarga ku sendiri... pada masa 2 juga, keluar pula segala rahsia2 yg pernh terjadi antara Dia dan E.. aku cukup sedih dan amat tertekan dgn situasi itu hgga aku memutuskn untuk melarikan diri dan menutup handfon ku selama 24jam... 
   


Da bace ehh ? Makaseh :)!

0 comments:

Followers