Blogger Layouts

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Lama takupdates ^^ !!
06/05/12

Thursday 23 February 2012

makin lame , tah la .. :(

ASSALAMMUALAIKUM ..

hari ni da masuk 2 tahun 16 hari aku ngn olet ..
sepatut nye aku gn dy makin lame makin memahami antara satu sama lain ..
tp .. 
aku rase makin lame aku ngn dy skg ni .. 
makin aku x kenal diri dy yg sebenarnye ..
aku x pasti la samaada aku yg berubah @ sememang nye dye  yg da  berubah
pada aku , sejak aku g belaja ni ..
dy da x macam dlu ag ...
xtw la ape sebab nye ..
sedeh gle  aku kt sini .. :(  dy tuduh aku macam-ii ..
kate aku curang ngn dy  .. kat aku lebeh kan kawan 
kate aku da x pduli kan dye ..
kate aku xnk jmp dy lagi ..
kate aku x paham perasaan dy ..
KENAPA dy kate macam tuhh ??
dy x seda ke ? yg perangai mengongong dy tuhh da mula ade skg ni ... 
sebab tuhh aku jadi macam tuh.
satu ag .. aku xnk jmp dy slalu macam dulu .. sebab kalaw blh ..
aku nk kurang kan maksiat .. aku nk berubah ..
tp .. bile aku ckp macam tuhh ..
dia seolah0ii x mempercayai aku .. 
salah  ke aku nk berubah demi kebaikan aku sendiri ???




Da bace ehh ? Makaseh :)!

0 comments:

Followers