Blogger Layouts

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Lama takupdates ^^ !!
06/05/12

Wednesday 7 March 2012

exam -ii =.=''

assalammualaikum .. 

skg aku ngah exam ! mid- term lak tuhh ...
bole la jgk aku jwb tp ntah la .. macam x bape yakin pon ade aku ni ..
hm .. hubungan aku gan dy skg ni ibarat member kot .. aku pon x paham nape jadi macam ni skg ..
dy makin lame makin suke perli-ii aku ngan ayat-ii yang menyakit kan hati .. :(
bila mesej o kol msty xde benda laen .. gado-gado n gado !! 
saket gile hati aku ni .. :(
scare jujur nya ,,. aku still sayangkan dy walaupun da x kuat macam dlu ..
sape yg sng-ii benci @ xsuke kat pasangan kita stelah 2 tahun bersama kan ?
tp ... tah la .. ( aku mang seriously xde pasang pakwe laen kt blakng dy .. setia aku still untuk dia ..
tp dy xpnah nk phm @ bt-ii xphm dgn aku ? 


Da bace ehh ? Makaseh :)!

0 comments:

Followers